وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

قطره، فلیپس، تخفیف و Hype: صحنه هنگامی که Louis Vuitton x Supreme Landed در لندن است

همانطور که درهای فروشگاه Louis Vuitton و Supreme در لندن امروز صبح در ساعت 10 صبح باز شده بود، در حال حاضر 400 و یا بیشتر افراد وجود دارد - برآوردی بالاتری پیشنهاد شده است که 600 تا رشته پایین و سپس در اطراف بلوک خیابان سریی به سمت تامز . خریداران می گویند که آنها 15 دقیقه در مغازه ها مجاز می باشند، جایی که آنها می توانند هر شش مورد را خریداری کنند. دسترسی به شدت محدود بود، و در مطابقت با مخوف ضد مخفیانه Supreme، هیچ فوریه یا عکس در فروشگاه مجاز نبود (هرچند به نظر می رسید که یک مشتری VIP در حال اجرا در کنار سیستم صف برای hoi polloi).

کل فلیپ فوری در حال کاهش بود: همه چیز از پوند 240 پوند به یک کیسه پینگ 3،000 پوند پیدا کردن خریداران برای دو برابر کردن و گاهی اوقات سه برابر آن بود. با این وجود، هر مشتری که در صف انتظار قرار دارد، پولی به دست نمی آورد. بسیاری از آنها امیدوار بودند تا قطعات خاصی را انتخاب کنند. بیشترین علاقمندان شامل تی شرت های جعبه لوگو، هود های مخلوطی از قرمز، کت کالج قرمز و بمب افکن قرمز بودند.

صف به آرامی حرکت کرد اما جو خوب بود. موضوع اصلی مکالمه چیزی بود که در انتظار آن بود: آیا هر محصولی باقی خواهد ماند؟ و آیا این چیزهایی است که مردم واقعا می خواستند؟ این پاپ آپ از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر باز است (با یک روز بازپس گیری کوتاه در روزهای یکشنبه) هر روز تا 21 ژوئیه. Both Louis Vuitton and Supreme هستند خرده فروشان اصلی در زمینه های مربوطه خود هستند، بنابراین احتمالا آنها ریاضی را انجام داده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.