وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

گابریل یونیون و دوین وید ثابت کند که آنها اغلب زن و شوهر شیک در NBA هستید

برای زوج ها، پانسمان در همگام سازی می کند همیشه به پوشیدن متوسط است همان چیزی که دارند. در واقع، پیدا کردن تعادل بین حق شخصی و کاملا هماهنگ می تواند به مراتب جذاب تر از تطبیق است. نکته؟ اتحادیه گابریل همیشه شیک و همسرش، دوین وید. عنوان را برای یک پیاده روی در منطقه مالی منهتن در روز جمعه، این زوج را در جهت مخالف به خیاطی را به طور کامل رفت: او انتخاب مینیمالیسم کلاسیک، او رفتن از مسیر هوس. وید پاپ ظریف از رنگ به شلوار جین سفید و کت چرم سیاه و سفید با یک جفت کفش ورزشی نقاشی با مداد رنگی، یک راه درک برای تکمیل نگاه جلب توجه اتحادیه اضافه شده است. انتخاب یک پالتو کاتیا Dobryakova آراسته با طوطی در شانه، روشن شلوار مخمل زرد از برهنه، و پاشنه سرجیو روسی تحت پوشش در کریستال، او را در آغوش گرفت سبک بیانیه گیری.

لباس زن و شوهر شده اند قابل توجه همه خود به خود بوده است، اما با هم آنها بدون درز بودند. لغو احکام صادره ی مد ترکیبی آنها بسیار چشمگیر است، پس همه وید تازگی راه اندازی یک مجموعه کپسول لباس مردانه با Dsquared2 شد و اتحادیه شده است ساخت دور در یک قطعه بزرگ یکی پس از دیگری به ترویج او خط مراقبت از مو، بی عیب و نقص. تعجب ندارد که آنها هر دو را در درک اهمیت مد بزرگ به قدرت دو است.

الکسا چانگ است این مجموع ها Edie Sedgwick سبک چیز پایین

وقتی الکسا چانگ برای صبحانه با دوست پسر خود، الکساندر Skarsgård، صبح پا، او شبیه خودش، مطمئن شوید، اما قطعا در نوع ها Edie Sedgwick از راه. مدل عبور از خیابان در شرق روستای نیویورک در یک مش کردن از ملزومات توسط یکی از دختران اصلی آن معروف ساخته شده دیده می شد.

نگاه حیوانات چاپ مورد علاقه از در سجویک بود، و چانگ کردن بر روی آن را با اضافه کردن یک روسری لاغر لبریز دو برابر شد. در یک نوار اول دانشگاه یا دانشکده، آن را مانند آن می توانست از گنجه از باب دیلن، که، مبادا فراموش کنیم، بود مورد علاقه دیگری از در سجویک کنده شده بود. عینک آفتابی گربه چشم چانگ همچنین در راستای لوازم جانبی بازیگر فقید بود، به علاوه سایه tortoiseshell و جزئیات فلزی طلا در خوبی با رنگ کت چانگ گره خورده است.

سجویک اغلب به قطعات تک رنگ در تمام بیش از سیاه و سفید، سیاه و سفید لباس مربوطه به اهنگ صدا، پلنگ سیاه و سفید، سیاه و سفید و جو در زمان یقه اسکی-اما ما دوست داریم که چانگ آن را با ژاکت یک ماهیگیر نیروی دریایی در یک کابل گره دنج روشن است. skinnies پژمرده او کلاسیک سجویک بودند، هر چند، به عنوان بوت تخت در سایه بودند.