وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

چرا شامپو خشک شما کار نمی کند و 5 راه آسان برای رفع آن

شامپو خشک: بعضی از زنان به آن قسم می خورند، دیگران نمیتوانند آن را تشخیص دهند. اما با توجه به مدل لباس تددی کرانفورد، که به طور مرتب به پودر مو در پیراهن های سردبیران و در سالن خود، White Rose Collective می چرخد، یک اسپری یا پودر برش گریس خوب می تواند برای تمام رنگ ها و بافت ها، با کمی دانش فنی کار کند. در اینجا، او پنج راه را برای شامپو خشک برای شما می سازد.

چنگ زدن به یک آئروسل می تواند برای موهای زیبا
"برای موهای خوب، شامپوهای خشک کننده هوا یک راه عالی برای چسباندن و ضخیم شدن هستند. من نسخه های داروخانه ای که می توانید خریداری کنید، در جذب روغن خوب و حفظ مو نرم است. Psssst! و Klorane دو گزینه خوب برای زن است که می خواهد به کشش از blowout او. بخش را به بخش بروید و اسپری کنید تا از ریشه تا میانه شفت. سپس یک قلم مو ماسون پیرسون را روی آن بگذارید یا کمی کوچک و سریع خشک کنید و در راه خود باشید. "

پودر برای موهای ضخیم و چرب
"با موهای چرب تر و پرپشت تر، شما نیاز به چیزی خشک تر و متمرکز تر، مانند پرت و پودر Bumble و Bumble. پودر پودر تمایل به خشک شدن دارد، زیرا از یک میوه نمی آید. اگر موهای چرب داشته باشید و احساس کنید که پودر آئروسل جذب نمی شود، یکی از بطری را که ممکن است بهتر جذب کند، امتحان کنید. "

اسپری بیش از حد به سر
"شش اینچ از سر یک قانون خوب برای آئروسل ها است. در غیر این صورت، شما در حال رفتن به اسپری آن را در یک منطقه متمرکز و آن را فقط می خواهم مرطوب، و نه به طور مساوی توزیع شده است. "

پودر خوب کار می کند پس از تمرین، بیش از حد
"بعد از یک تمرین، از یک چیزی کمی سنگین تر از پرت-پودر استفاده کنید. این فوق العاده خشک و پودر مستقیم به ریشه شما می رسد. این پودر لاغر برای جذب عرق از تمرین مناسب است. من بخش را به بخش بروید و در ریشه و یا در مناطقی که واقعا چرب هستند استفاده کنید، سپس خشک کن را بشویید و تقریبا در اطراف خط مو قرار بگیرید، فقط آن را فاش کنید. شما همچنین می توانید سر خود را به هر طرف و نوک انگشتان خود را تکان دهید. "

یک اسپری گریت برای درخت بافتی را انتخاب کنید
"با استفاده از یک اسپری خشک کنی یا یک شامپو خشک با کمی طرز تهیه، مو را به شما نشان دهیم تا موهای شما را زنده نگه داشته، موهایش را بردارید. پس از اینکه آن را پیچیدید، آن را از بین برد، همه چیز را انجام دادید، این یک راه خوب برای پمپ کردن آن است و آن را صاف نکنید. پودر موی Sachajuan شگفت انگیز است برای ایجاد موی زیبا و موثرتر و به شما این که بافت چسبی و چسبناکی را ارائه می دهد. محصول را در ریشه قرار دهید و سپس با انگشتان دست خود را بچرخانید. با استفاده از یک آئروسل، می توانید کمی در انتها نیز غوطه ور شوید. "
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.