وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

این طراح جدید لس آنجلس مبانی ساخت اما بهتر است

جینا سون، هنرمند و عکاس متولد سئول، از زمانی که او اولین لنز رویا خود را به لپ تاپ هایی از طراحان مانند کلر و و جسی کام و زرق و برق دار صندوق امانتی زودگذر زده بود، در جشنواره لس آنجلس حضور داشت. به مدت طولانی از او خواسته است. "من همیشه می خواستم [برچسب خودم را بگذارم] اما ترسیدم"، چند ساله که سال گذشته پس از آنکه پنج ساله شد، تصمیم گرفت که "آن زمان مناسب برای شروع خود به چالش کشیدن" بود. مجموعه ای از کارها را برای طراحی مجموعه ی ترسناک خود تنظیم می کند.


اگر چه در حال مبارزه است، اما در اولین فستیوال پاییز 1389 او در پاییز 2018 ظاهر نمی شود: با توجه به حساسیت کلاسیک کالیفرنیا با اصلاح Phoebe Philo-esque، این اسلحه های بسیار پرطرفدار اما با قدرت بالا است که به خوبی در یک کار مدرسه صبح به عنوان آنها در یک گالری باز می شود. Sohn می گوید: "من می خواستم چیزی غیر ارزشمند باقی بگذارم که هنوز هم شیک و زیبا و جذاب باشد"، که به لطف کمپانی های مینیمالیستی که به طور کامل سرپرستی می کنند و در Céline، vintage و little- گنجینه های شناخته شده کره ای. به طرز شگفت انگیزی به نظر می رسد که او آموزش های رسمی را پیش رو دارد و به جای آن به چشم او احتیاج دارد (و همچنین به کمک مدیر تولید Minji Kim که با الگوی الگو در کره کار می کند، تکیه می کند).



پس از آغاز با آنچه که او "کامل" دکمه پایین را می خواند، کار سه ماهه عشق است که "نه خیلی مناسب و نه خیلی سفت و محکم" با یک یقه تیز، آستین کمی اندام، و یک پشت بلندتر - Sohn دو سبک شلوار، که او را به عنوان نشانه های او می بیند. در حالیکه یک مستطیل است و دیگری پهنا دار، هر دو آنها برش داده شده و دارای سایز بالا هستند، درست زیر قاعده سینه. Sohn می گوید: "این یک تحول ملایم است که" زنانه، اما هنوز هم قدرتمند است "، که روزانه با سفید Adidas Sambas پوشیده می شود.


دیگر ستون ها شامل یک پنبه پنبه ای تند است که دارای دکمه های tortoiseshell است، یک لباس زیر لباس ساتن آبی عزیز و یک کت کوتاه کوتاه برش خورده در کرم و کارامل - به همین دلیل به اندازه کافی برای خرد کردن خز یکبار و برای همه. و هر چند که این خط تا اوت در دسترس نخواهد بود، زمانی که آن را در فروشگاههای Brooklyn پرنده و فروشگاه Mohawk General در لس آنجلس نمایش می دهد، پیازهای نیشدار که در خوراک Sohn ظاهر می شوند، به یاد دادن ادبیات قدیمی می اندیشند: در واقع، چیزهای خوب صبر کن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.