وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

هری استایلز راک استار سواگر را به این داستان موسیقی مطابقت می دهد

هری استایل ستاره پاپ نیست گروه پسر خود را کنار بگذارد، استایل هر کاری که در توانش انجام داده است، خود را به عنوان بتکانی سنگی در مفهوم قدیمی مدرسه چسبانده است و استعدادهای او او را از افسانه های ژانر ستایش کرده است. شب گذشته در مراسم تحکیم افتخار راک سالن مشاهیر در بروکلین، سبک ها به مرحله معرفی Stevie Nicks، در حالی که یک کت و شلوار از مجموعه Gucci قبل از پاییز 2019 گرفته شده است، به مرحله معرفی کرد. مخمل دوزی شده و آبی روشن با شلوار گشاد، نگاه یکپارچهسازی بافتی درست در طول روزهای نیک روز فلتودو مک بود و به زیبایی روی صحنه کنار آیکون سبک جادویی موسیقی کار کرد.

بعدا در شب، سبک ها و نیک ها برای کمک به تام پتی با پوشش دونفره خود با متفکر مرحوم Heartbreakers، "توقف Draggin" قلب من در اطراف "پیوستند." به طور طبیعی، آنها خانه را پایین آوردند. Nicks، که در گذشته نام Styles را "پسر او که هرگز" نامزد سابق One Direction برای موسیقی نوشتن و ارائه کلی در طول ارتقاء آلبوم نام خود را ستایش کرد. او گفت: "من برای تروبادور به یکی از شبهای اول رفتم و او در واقع آهنگهایی از رکوردش را پخش کرد." "من رفتم،" شما می دانید، این کودک زیبا نیز باید در سال 1948 متولد شود، زیرا او فقط با همه ما در ارتباط است. "