وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

دولچه و گابانا آیا پادشاهان قلب-همه چیز شما نیاز به دانستن درباره نمایش

برای بهار 2018 لباس مردانه، دومنیکو دولچه و استفانو گابانا به بازی پیکرنگاری کارت برای یک مجموعه غنی از چاپ، الگوها، و embellishments بود. ساییده توسط dudes هزاره های مورد علاقه خود، مجموعه شامل نقوش سلطنتی و ژاپنی و همچنین شعار "عشق چیزیست که شما می خواهم" و کیسه های برچسب خواندن #DG. تیس، بحث برانگیز با نام تجاری نمایش "تحریم دولچه و گابانا" در زمان روشن باند است. را از که آنچه شما در حالی که شما را برای بررسی لوقا لیچ صبر کنید.

این پسران حکومت باند
D & G بازیگران باند پرواز بوده KARRY وانگ ژوئن کای، اردن بارت، دیلن برازنان، روبرتو روسلینی، و ستاره اجتماعی است. همچنین تعداد زیادی از این دختران وجود دارد، از خواهران استالونه به شاهزاده المپیا یونان.
تمام چیزی که تو نیاز داری عشق است
"انتخاب عشق" و "عشق برای همیشه لطفا برای" دو از شعارهای طرفدار عشق که در همه چیز، از beanies کاپشن بمب افکن تبدیل شده است. پیام به ایتالیایی ادامه داد بیش از حد، با خواندن گرمکن و تاب "Amore به Sacro." این عبارت است که از یک نقاشی 16 قرن توسط تیتان به تصویر می کشد یک عروس جوان بازدید شده توسط زهره برداشته شده است.

اسلاید خز را برای بچه ها؟
صندل اسلاید کرکی شده اند دور در لباس زنانه-با تشکر از شما، ریحانا! نه اینکه هنوز به نفوذ به دنیای مد مردان است. که تا به حال. بسیاری از D & G دیدن اسلاید متقاطع در نئون عینک زرد و آبی.

دیدار غیر منتظره ریمل شما خواهید بود با پوشیدن تمام تابستان طولانی

نگرش اقتصاد آزاد ذاتی تابستان به نظر می رسد پاسخ برای یک روال زیبایی پایین کلید، اما همیشه اتاق را برای یک، ترفند غیر منتظره طراوت که دستورات دو را وجود دارد. در این فصل، که حمله جسورانه است تبدیل به ضربه شلاق یشم سبز. "رنگ ریمل مژه و ابرو ادویه می دهد به چشم خود، می گوید:" پاریس متولد هنرمند آرایش Violette، توضیح داد که رنگدانه تشدید تحت شعله از نور مستقیم خورشید. سوئیچ از سیاه و سفید کلاسیک به زمرد همچنین می توانید برخی از توهمات نوری خوش آمدید به ارمغان بیاورد. "این هل رنگ چشم من و می افزاید: زندگی بیشتر،" او ادامه می دهد، اشاره کرد که یک روبان از خط چشم قهوه ای و یا سیاه و سفید می تواند کمک به بیشتر لنگر lashline.

از آنجا، آن همه را به انتخاب یک سایه است که متناسب با خود را هدف ترافیک توقف، گویند، و یا آرام چاپلوس و برداشت از ریمل سرسبز جدید با پایان در ذهن وارد می آید. اگر شما به دنبال یک فرمول غنی از رنگدانه با رنگ های فوری پرداخت کردن، رسیدن به O مارک جیکوبز! مگا شلاق حجم دهنده ریمل در طاووس-اشاره به اتصالات که جلب توجه پرنده که ویژگی های یک ترکیبی از اسانس مغذی و ویتامین B5. توسط نسخه فرقه کلاسیک تری را ارائه می دهد را زیرکانه در تن در تن جواهر، زوج با یک چوب مخمل خواب دار طراحی شده به چاق و چله و افزایش رشد مژه. و در نظر گرفتن فعالیت های تابستانی را در نظر، جدید طولانی پوشیدن بی نظیر ریمل شانل وعده به ماندن روشن و ماندن قرار داده، حتی اگر شما تصمیم به گرفتن یک شیب بداهتا. در اینجا، شش ریمل یشم سبز که شما در محل موردتوجه وتماشای عموم حفظ تمام فصل طولانی خواهد شد.