وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

مقالات شخصی Meghan Markle درباره استانداردهای زیبایی به معنی زنان در همه جا است

مدتها طول کشید تا سرفصل های تابلوئیدی از نفس نفس گیر به سوی خصمانه عبور کنند، هنگامی که شایعات شروع به چرخش کردند که مگان مارل با بهار پرنس هری ازدواج کرد. این خبر با تظاهرات نژادی و غم انگیز همراه است: "مکانیک مارک رزومه [sic] بسیاری از مهارت ها را نشان می دهد. . . مانند انهدام و جنجالی !!! "یا شاید مرگبارتر،" حالا که به سمت بالا موبایل است! در طول 150 سال، خانواده مگن مارل از طریق آزادی در جنگ داخلی ایالات متحده از بردگان پنبه به سلطنت طلبیده شدند. "در میان سر و صدا، مقاله شخصی نوشته شده توسط خود مگن مارل بی سر و صدا جمع شده است. Markle به عنوان "همه چیز به اندازه کافی" نامگذاری شده است و برای مجله مستقل Darling در بهار 2015 نوشته شده است، Markle از دوران نه چندان دور خود به عنوان یک بازیگر مبارز که بیش از حد برنزه کننده و خودنمایی می کند، باز می کند و یک فورد اکسپرس ضرب و شتم او می گوید ورزش از شنیدن و شنیدن به منظور سعی در ساختن آن در یک صنعت است که "شما را بر همه چیز متعهد می کند که شما در برابر همه چیز شما نیستید". "نه به اندازه کافی نازک، نه به اندازه کافی، نه به اندازه کافی قومی، در حالی که همچنین بیش از حد نازک، بیش از حد قومی، خیلی زیبا روز بعد است."


این نخستین بار نیست که مارل، زن بی بی سی، در مورد چالش هایی که در مدرسه نابود نمی شود و یا نمی تواند نقش خود را بازی کند، به علت موهای درخشان او، کرات ها و "پوست غیر قومی غیر رسمی" صحبت کرده است، به هر کدام از جعبه های آسان به دسته بندی در هالیوود، که در آن typpecasting معمول است و توصیف شخصیت اغلب به عنوان کلیشه های خوانده می شود: "زیبا، sassy، لاتین، 20s"؛ "آفریقایی آمریکایی، شهری، زیبا، اوایل 30s"؛ قفقازی، بلوند، دختر مدرن در کنار آن، "او گفت. "من به اندازه کافی سیاه و سفید برای نقش سیاه بود و من به اندازه کافی سفید برای سفید پوستان بود، ترک من در جایی در وسط به عنوان همسر قومی که قادر به رزرو یک کار نیست."


این خبر نیست که هنرپیشه ها از پیشینه های مختلف نقدی برای رنگ پوست و ویژگی های زیبایی پوست خود دارند. Zendaya به عنوان "بهترین و بدترین دو دنیای" نامیده می شود و در طی یک مصاحبه به آن "منطقه خاکستری" اشاره می کند و باعث می شود طرفداران سیل رسانه های اجتماعی خود را با نظرات مانند "او مخلوط شود، ، "به" عوضی، شما سیاه و سفید و این است. " او در آن زمان 19 سال داشت، اما مطمئنا این اولین نمونه ای نبود که کسی گفت او نمی تواند بیشتر از یک چیز باشد.