وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

پسر اسکیت باز Blondey McCoy آیا لندن مد هفته Breakout استار است

مفهوم مدل / بازیگر / هرچیزی به نظر می رسد تا حدودی خسته است - اکنون، طراح اسکیت باز / هنرمند / جواهر، گزاره ای بسیار جدیدتری است. گام به جلو حرکت و شاکر هفته مد روز لندن، Blondey مک کوی. همه چشمان بر روی نمایشگر Burberry نشان دادند که او مانند مدل کامل جهت جدید نام تجاری در یک کت و کت هریگندون قرار گرفت (صدای کم شنوایی شکسته شد ... این پسر است؟). بریتنی 20 ساله، چهره آخرین مبارزات انتخاباتی نام تجاری، توسط Alasdair McLellan گرفته شده و به سبک بنجامین برونو طراحی شده است. اما این هفته مد، به نظر می رسید در همه جا دیده می شود و چشم های مد به دنبال او می روند.

Blondey Spelled (Blondie نه، اگر چه او قطعا چند قلب شیشه ای را در این هفته فرو ریخته است)، او تبدیل به یک جنجالی، اگر ستاره مد و مد غیر منتظره است. در 17 سالگی، خط تولید لباس خود را به نام "تامز" (پس از رودخانه لندن) آغاز کرد و اولین نمایش هنری خود را برگزار کرد؛ او همچنین عضو معروف پرچم PWBC کاخ نام تجاری خیابان بریتانیا است. "شما احساس می کنید که هر چیزی در اطراف او ممکن است؛ او مشتاق است، می گوید: مک للان که اولین بار در سن 16 سالگی در جنوب بانک لندن، جایی که اسکیت بازان محلی جمع شده بودند، شلیک کردند. "دستیار من فین یک اسکیت باز بود و گفت من مجبور شدم این بچه را ببینم و او را به عنوان پوشش خیابانی برای یک مسئله خیابانی قرار دادیم. Blondie چنین شخصیت هوشمندانه است، او این تفاوت را دارد که بدان معنی است که او میتواند برای Burberry کار کند، در حالی که در کنار کسی مانند گلناد جکسون، بازیگر و بازیگر اصلی نقش بازی میکند. »مورد در مورد: در برپایی نمایش این فصل Burberry بزرگترین دیوار قابل لمس در لندن، دقیقه از محل نشست قدیمی تالار. در آن، Blondey ایجاد یک انگشت اشاره به فرهنگ بریتانیا، از جمله یک کوزه چای 2.5 متر و 3m طولانی scarf بررسی (انگشتر در گوشه Clerkenwell جاده و Goswell جاده واقع شده است و تا روز یکشنبه ، سپتامبر 24).

گفتنی است، سبک شخصی بلونیدی با بازی فوتبال بیشتر از باند فرودگاه یا حتی پارک اسکیت بازنشسته می شود. McLellan می گوید: "سبک اسکیت همیشه از پسران Beastie به Supreme معروف آمریکایی بوده است و Blondey قسمت زیادی از این Britisaness است. Blondey همچنین با نامزدش شناخته می شود و در این هفته یک خط طلا و جواهر با افسانه ای استفان وبستر، که همچنین رئیس خانه مجله Garrard است، به بازار عرضه کرد. "من عاشق این واقعیت است که او بسیاری از جواهرات خنک را می پوشد - من می خواستم در مورد او بیشتر بدانم [و هنگامی که او در مورد نام تجاری خود، من Thames، من را جذاب بود، می گوید Webster. "Blondey در 20 سال کوتاه خود یک افسانه است؛ او در سن 13 سالگی از مدرسه رها شده و به عنوان یک اسکیت بورد مشهور جهان شناخته می شود، سپس به سختی مهارت های خود را به عنوان هنرمند و طراح توسعه می دهد، و در نهایت، چهره ای برای کاخ و دماس است. "اتحادیه در ابتدا در باشگاه Groucho بیش از چند absinthes مورد تمسخر قرار گرفت. "این که آیا ما تمام جزئیات مکالمه اصلی را به یاد می آوریم هنوز ناشناخته است،" جوک های وبستر را به تصویر می کشد، اما نتیجه بسیار جالب است: حلقه های تیغه تیغه ای، سیترین های gobstopper که الهام از تلویزیون های روی صفحه نمایش، طلای "عشق و نه پول" آویز سرامیکی سیاه.

و با این امضا، جذابیت جسمانی از پسر اسکیت باز، او در حال حاضر به سمت لندن منتقل می شود، نه برای هفته مد Milan Milan، انتظار می رود، اما برای لس آنجلس. مراقب باشید برای افزایش جهانی خود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.