وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

وبلاگ ویلا مد برای زندگی فوق العاده

پیشنهاد مد، آرایش، وبلاگ سبک زندگی

دولچه و گابانا آیا پادشاهان قلب-همه چیز شما نیاز به دانستن درباره نمایش

برای بهار 2018 لباس مردانه، دومنیکو دولچه و استفانو گابانا به بازی پیکرنگاری کارت برای یک مجموعه غنی از چاپ، الگوها، و embellishments بود. ساییده توسط dudes هزاره های مورد علاقه خود، مجموعه شامل نقوش سلطنتی و ژاپنی و همچنین شعار "عشق چیزیست که شما می خواهم" و کیسه های برچسب خواندن #DG. تیس، بحث برانگیز با نام تجاری نمایش "تحریم دولچه و گابانا" در زمان روشن باند است. را از که آنچه شما در حالی که شما را برای بررسی لوقا لیچ صبر کنید.

این پسران حکومت باند
D & G بازیگران باند پرواز بوده KARRY وانگ ژوئن کای، اردن بارت، دیلن برازنان، روبرتو روسلینی، و ستاره اجتماعی است. همچنین تعداد زیادی از این دختران وجود دارد، از خواهران استالونه به شاهزاده المپیا یونان.
تمام چیزی که تو نیاز داری عشق است
"انتخاب عشق" و "عشق برای همیشه لطفا برای" دو از شعارهای طرفدار عشق که در همه چیز، از beanies کاپشن بمب افکن تبدیل شده است. پیام به ایتالیایی ادامه داد بیش از حد، با خواندن گرمکن و تاب "Amore به Sacro." این عبارت است که از یک نقاشی 16 قرن توسط تیتان به تصویر می کشد یک عروس جوان بازدید شده توسط زهره برداشته شده است.

اسلاید خز را برای بچه ها؟
صندل اسلاید کرکی شده اند دور در لباس زنانه-با تشکر از شما، ریحانا! نه اینکه هنوز به نفوذ به دنیای مد مردان است. که تا به حال. بسیاری از D & G دیدن اسلاید متقاطع در نئون عینک زرد و آبی.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.